måndag 29 juni 2009

Sommar fin

Fick ett ryck idag och sydde nya kuddöverdrag till soffkuddarna. Dom vi hade var egentligen julkuddarna så det var på tiden att det ändrades. Hittade lite olika tyger i mina gömmor. Det längst till vänster är ett gammalt kuddvar jag funnit på loppis för 10 kr. Nästa tyg fick jag alldeles gratis. Nån galning hade tänkt slakta det till en trasmatta!! Men istället hamnade det hos mig, tur var det. Nästa tyg är egentligen en gammal ryggsäck jag fått av en kompis för längesen ovh har nog från början varit nåt gammalt indiskt broderi av nåt slag.Den sista kudden längst till höger är köpt på IKEA för många år sedan. Inget av tygen passar väl egentligen med varandra, men det gör det samma tycker jag. Somrigt och fint blev det i allalfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin