fredag 7 augusti 2009

Hemma igen



Nu är jag äntligen hemma igen i min trygga vrå. ( med en dator som kan skriva Å!)
Jag har varit en sväng i familjens hus på Öland och njuuutit med familjen och barnen. Hade tänkt att bara stanna i ca 3 dagar med blev kvar i typ 7 dagar. Sol, sandstrand, glada barn, varmt i havet, och en familj som gärna tar barnen så att jag kan sova läänge,... Svårt att åka hem då ;)
Tog det mest lungt, men hann även med några loppisar. De bästa fynden gjorde jag dock i huset. Roliga burkar i snickarboden..( innehöll blandade skruvar och slipblad,..) och underbart hyllpaper i byrån. Vilka humör höjare, och alldeles gratis!
I morgon bär det av till en mini festival i skåne. Dags att röra på benen lite och dansa loss efter att ha hängt på stranden i en vecka;)



1 kommentar:

  1. Såg detta gamla inlägg av en slump och blev så lycklig över de gamla burkarna. Jag har själv två stycken burkar från ira i samma färger. De är mina ögonstenar och blir så glad av att se andra som uppskattar dem lika mycket som jag. Hela din blogg är fantastiskt rolig att läsa, och ger alltid inspiration. Härligt att någon annan har exakt samma smak som jag : )

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin