tisdag 3 november 2009

Snöskydd


Tittade i en av mina böcker i inspirationshyllan idag, den handlade bla om olika Vietnamesiska folkdräker. Herre gud så mycket färg, form, glädje och inspiration!!
Tittade ner på mina skor och insåg att dom just nu såg tråkigast ut i hela världen,....fick då idén att pimpa upp skorna med ett par klassiska snöskydd, fast med inspiration från Vietnam. Det blev minsann ett par riktiga fot-karameller! Nu behöver jag aldrig mer känna att mina skor är tråkiga, eller gå runt i benvärmare som en förrymd gymmare. Man kanske skulle prova att sy ett par i retrotyger också,....

5 kommentarer:

  1. fantastiskt fina! jag går oxå omkring i benvärmare dygnet runt och har planerat på att sy ett par liknande, som du gjort, i fina tyger och nu gav du ju finfin inspiration! det får man tacka för! :)

    SvaraRadera
  2. Wow, vad häftiga! Sy flera! Tror dom kan bli en riktig hit på marknaderna. :-)

    SvaraRadera
  3. tack så jätte mycket! härligt att kunna inspirera andra :).
    Ja jag tror visst jag ska ta och sy flera...när jag får tid,..

    SvaraRadera
  4. Väldigt vackra fotkarameller,Brittmari

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiska vantar! Första gången jag kikar in på din blogg men det blir garanterat fler gånger. Min skaparlust väcktes direkt.
    //Anna-Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin