tisdag 14 september 2010

Magen

Det har efterfrågats magbilder, så här kommer det:

Syns typ ingenting framifrån förutom att jag vaggar fram som en pingvin.
Dessutom tycker jag att magen är mycket mindre den här gången,...det är ju bara ca 2 v kvar till förlossningsdatum. Tycker att jag brukar vara stor som ett hus då.


Annars har jag gjort färdig en liten beställning till en elefant tokig kvinna.
En elefant att hänga på väskan.

Har föresten gjort en elefant mobil till bebisens vagn också, men den kan jag blogga om i nästa inlägg.

2 kommentarer:

  1. Det syns ju verkligen att magen sjunkit ner sen förra bilden. Vad spännande att se vad det blir när den kommer ut!
    Lycka till.

    SvaraRadera
  2. tack tack! ja det börjar verkligen närma sig. kan inte sitta med benen i kors längre :)/lina.oj

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin