fredag 10 september 2010

Ny leverans

Ny leverans till Gosimoj i Karlskrona igen. Lite jackor, grodor, napphållare , haklappar och två sånna här små prylhyllor.



Påväg hem igen blev jag påkörd bakifrån i en bilkö. Sa mest duns! Ingen direkt krock, smällen tog i dragkroken så det hände inte så mycket med varken mig eller bilen. Tur det :)

Nu tror jag att det kommer att minska lite med inlägg ett tag. Orkar inte jobba lika mycket som förut. Är på jobbet mest på förmiddagarna och försöker ta det lugnare på eftermiddagarna.
Eller som min käre make kommenterade " dom flesta brukar gå NER i arbetstid i slutet av graviditeten, inte upp!".
Men jag vill ju få ut lite grejer i butikerna så att jag ska kunna ta det lite lugnare när bebisen kommer tänker jag....
Ja ja, NU ska jag iallafall vila lite i soffan. Barnen har fredagsmys i tv rummet med Dunderklumpen och maken fixar i köket. Bäst att passa på och lägga sig ner lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin