söndag 6 februari 2011

Voj voj

Fick det här underbara tygethem i fredags, jag blir så glad!!!Det är förövrigt precis vad jag behöver i dessa dagar. Jag är nämligen hemma med ett gäng riktiga gnällspikar. Min käre son har lagt sig till med både kräksjuka och vattkoppor i helgen. Jajjamensan! Och mellan tjejen är trotsigare än vad som borde vara lovligt. Jag blir gråhårig! I förrgår natt fick jag bara sova i ca 1½timme i taget hela natten igenom. Antingen var det nåt barn som var lesset, hade ont i magen, hade drömt konstigt eller som helt enkelt tyckte att det var morgon kl 03 på natten. Mannen jobbade natt så han var inte hemma och kunde hjälpa till heller. Sånna här gpnger får man spatt av människor som säger " ta vara på tiden när barnen är små för det går så fort,.."För min skull får det gärna gå lite snabbare sånna här dagar.
Kom förresten på ett bra användningsområde för krokarna under mitt gula skåp. Mycket praktiskt att hänga Claras leksaker på när hon inte sitter vid bordet.Jag visste väl att dom skulle komma till användning nån dag.

3 kommentarer:

  1. Usch, låter inte som en toppenhelg ;-) Hoppas att barnen snart mår bättre så du får sova liite mer.... underbar bild med det gula skåpet mot den rosa väggen!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt färgglatt tyg! Man blir alldeles glad av att se det!! :-)

    SvaraRadera
  3. vilket fantaastiskt tyg!! åh!! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin