torsdag 12 maj 2011

Något gammalt


Hade på mig en gammal goding idag. Sydde den våren 2004 när jag skulle redovisa mitt projektarbete inför opponent.( som visade sig vara designern Camilla Norrback) Den är sydd av min storasysters gamla jeans. Jag sydde hela mitt projektarbete till henne så att sy något till mig själv av hennes kläder kändes bara rättvist :) De gamla fina mässingsknapparna har jag fått av min morfar som jobbade dalarnas regemente.

**************
Today i was wearing a jacket that i made, years ago, from my sisters old jeans.

3 kommentarer:

  1. HELT fantastiskt!!! Shit vad du är duktig! :)

    SvaraRadera
  2. tack o tack så jätte mycket :)! /lina.oj

    SvaraRadera
  3. Wow vilken häftig kavaj!
    Är alla de tygerna i bakgrunden din?
    WOW så många
    Kram Marina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin