torsdag 25 augusti 2011

Uppvärmning

Idag åkte jag till jobbet. Äntligen! Kändes nästan som att flyga, eller som att man skulle få träffa en gammal kärlek....Jag satte mig genast ner och började på ett litet broderi. Jag har fått ett broderi uppdrag som ska vara klart senare i höst och då det var länge sedan jag broderade så tänkte jag att jag kunde "värma upp" lite först. Sömnads stretching så att säga. Det blev ett av familjens internskämt. " Törö". ( enligt en tysk pekbok vi har så låter elefanter så...här hemma används det dock till lite allt möjligt)
Det fick en hedersplats ovanför pianot.


Tänk att det redan är så mörkt mitt på dagen att jag måste använda blixt inomhus, ush!
Sen kommer här en lite bild på mig som min dotter tog igår på väg till grannen.( vi skulle gå och se på deras betongblandarbil.)Hon tyckte jag var fin och ville att jag skulle lägga det på bloggen. Dom har minsann koll på vad jag gör dom små liven :)


Häpp!

2 kommentarer:

  1. Hon har ju helrätt din dotter!

    SvaraRadera
  2. Kul med eget specialord! Blir nyfiken på hur och när det används =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin