onsdag 28 september 2011

Nya doningar

Ursäkta väntetiden , men jag har införskaffat en ordentlig kamera. Tjoho!! Äntligen! Så nu har jag en kamera som kan återge färger, inte sudda till allt och
framför allt sluta göra raka linjer böjda. Yes! Idag har jag gått runt hemma och förundrats över kamerans förmåga att fånga färgerna och inte göra allt till grådass.



Här är ett litet exempel på skillnadenmellan nya och gamla kameran.

Samma motiv olika djup, ljus och skärpa.


Me like!


****************

I bought myself a new camera today. Like it alot.

7 kommentarer:

  1. Oj! Det som varit så fint och färgsprakande här redan innan. :) Kul med ny kamera. Det är roligt om det blir som man vill! Jag har en rätt bra kamera med det blir ändå inte alltid som jag vill för att jag inte kan kameran ordentligt. Men jag kanske lär mig...? När jag nu ska ha tid att sätta mig ner och förstå alla instruktioner.

    SvaraRadera
  2. Bilderna ser ju jättefina ut. Kul att du blev nöjd! :-)

    SvaraRadera
  3. Verkligen skillnad! Härligt.

    SvaraRadera
  4. Kul med ny teknik! Jag har följt din blogg helt anonymt ett bra tag men nu har jag startat en egen blogg, så här kommer bekännandet om vem jag är... Bloggen handlar om mina hobbies pyssel och sömnad, och jag vill nu ge tillbaks till andra som har inspirerat mig, t ex du! Tack för trevliga inlägg - keep on!

    /Jana.

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad! Tänk vad kul det kan vara med en ny kamera ;-)

    SvaraRadera
  6. Vad fint :) Jag letar också ny kamera, kanske du kan tipsa? Vad heter din? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin