torsdag 13 oktober 2011

Fina hus del2

Nästa hus i min lilla serie är Slöjshuset i Ronneby där blekinges hemslöjdskonsulenter sitter och jobbar. Här kan man gå små kurser, gå på fördedrag, kolla in i det fina biblioteket eller bara komma förbi och babbla slöjd om man undrar över nåt. Här gillar jag att hänga,..man blir inspirerad bara av att komma in genom dörren. Sen har jag bestämt mig för att jag någon gång ska bo i ett hus med samma fina takhöjd.... (ps:alla bilder är tagna med den gamla kameran,..därav den usla bildkvalitén)













På övervången finns även lite kuddar som Slöjdhuset köpt in av mig. Den med den röda hästen var med på vandringsutställningen "sitt fint" som turnerade runt för några år sedan. Fast nu när den vandrat färdigt så bor den alltså här på Slöjdhuset.


1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin