tisdag 4 oktober 2011

Karamell

Idag kände jag för att köra på smällkaramells modet och drog på mig lite av varje. Trivs ju alltid bäst så även om jag försöker behärska mig för det mesta. Man ska ju göra det när man är vuxen har jag hört. Gå i svart och gråskalor och bara ha kläder man köpt i butik i förra veckan. Fast idag struntade jag som sakt i det och drog på för fullt. Sen gick jag inom Kupan i stan och köpte tre fina smällkaramells skärp för en tia styck. Älskar det gula!!( Men det gick tyverr sönder i spännet efter nån timme av barnlek.) Notera förresten den sjukt arga bebisen nere i hörnet på bilden med gula skärpet.....det var anledningen till att hon fick sitta på höften på nästa bild ;)





2 kommentarer:

  1. Härligt! förstår inte dom som föredrar svart. färg ska det vara! Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härligt med fler som gillar färger. Man blir ju gladare, båda själv och andra. Det sägs att bebisar gillar starka färger bäst. Hände mig en gång, en bebis som annars e skygg för andra/nya folks. Men den ville bli buren av mig, en helt främling för denne. Klargrön tröja och orange sjal gick hem!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin