söndag 27 november 2011

Ateljéinvigning

Igår var det ateljéinvigning minsann. Jag bjöd på hembakta pepparkakor, hasselnötskakor och tre sorters glögg: Saffransglögg, hjortronglögg och alkoholfri barnglögg. Det kom och gick folk hela tiden och teperaturen i ateljén var tropisk även om vi hade dörren vidöppen.Det pratades, hantverk, återbruk, tapetkonservering och byggnadsvård.
Härlig kväll var det och jag vill passa på att tacka ALLA som kom och firade med mig!


Jag tänkte jag skulle försöka hålla öppet idag efterssom det är julskyltning, måste bara komma på vart jag ska göra av barnen under tiden ;)

4 kommentarer:

  1. Vilken fin dörr du har! Och när jag ser på de saker du gör blir jag bara så glad!

    SvaraRadera
  2. Nästan lika mysigt som i verkligheten...tack för en mysig kväll!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad fint det ser ut! Du kommer göra underbara grejer därinne, lovar. Puss/Julia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin