måndag 19 december 2011

Instagram

Förlåt för att jag inte gör inlägg så ofta här på bloggen, men jag har några olika anledningar till det. Nr 1:Jag har köpt en iPhone. Herre gud vad det tar tid att lära sig allt sånt där tekniskt. Jag fattar inte hälften av alltihop.
Nr2: Jag håller på med en ny vinterjacka. Det ska bli så skönt att slippa gå runt och se ut som en bajskorv så fort det blir kallt. ( ni ser lite av min jacka lite längre ner)

En sak med ajfånen är iaf Instagram. Riktigt kul att ta bilder och mixtra med dom. Fattar inte hur man egentligen använder det, vart alla bilder tar vägen när man tagit dom eller hur andra kan se dom, men kul är det.Här är mina första.
Min make råkar ta en bild på sina fötter( och mina) när vi ska försöka klura ut hur Instagram funkar,...plus en bild på en fin ryss sjal.



Världens finaste traderafynd. En gammal klänning från tidigt 50 tal i underbart tunnt bomullstyg. Efter att ha fått hem den har jag insett att den är sydd på trampsymaskin och sydd för hand. Pytte små handkastade stygn och alla knapphål är handsydda. Helt otroligt!En riktig skatt.




Jo, den här nunan känner ni nog igen vid det här laget.

Åsså har jag fotat sommarens partybelysning som fortfarande hänger ute och förgyller gården.





Plus en sneak peek på den nya vinterjackan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin