måndag 16 januari 2012

..

Gjorde en inspirationsvägg i ateljén idag.
Blev en himlans massa kvinnor, lapptäcken och krimskrams.


Sen har jag inte kunnat låta bli att handla lite på Stoff och Stils tyg rea.Även om det går emot mina principer att köpa nytt.

Och i ateljén pågår ett broderi projekt.


Var förresten på visning i det fina huset idag. Tänkte ju att jag skulle övertyga mig själv om at huset inte var så bra iallafall. Men det blev helt tvärt om. Jag vill flytta in typ NU!
Det hjälpte ju inte direkt att köket bla hade köksinredning med lutande luckor och vedlår i orginal, att övervåningen hade kakelugn i sovrummet och rymliga kattvindar som kan bli små rum eller att källaren innehöll bla gammalvedeldad bakugn som kunde värma varmvatten kopplat till ett badkar på tassar....Ett sånt hus hittar jag aldrig igen. Rackarns att det ska ligga så långt bort.Där ska ju jag bo!

3 kommentarer:

  1. Verkligen fin inspirationsvägg!! Det där huset låter som nåt för mig med. : )

    SvaraRadera
  2. hej! jag tycker verkligen din blogg håller hög kvalitet! du är intressant och lägger ofta upp skitfina inspirerande bilder! mitt tips är att du uppdaterar den lite oftare så tror jag du får ännu fler läsare och kan marknadsföra dig själv o kanske tom tjäna lite pengar på bloggandet! ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Tack för beröm och tack för tips.
    Jag ser bara ingen poäng i att uppdatera en blogg bara för uppdaterandets skull.Jag bloggar hellre när jag VILL säga nåt och inte bara fylla ut eller babbla på. Men jag ska bli bätter på att svara på folks kommentarer i allafall ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin