torsdag 19 januari 2012

Stitch n´bitch Torsdag

Idag hade jag något jag kallar för " Stitch n bitch Torsdag" i ateljén.
Jag och en massa andra handarbetssugna människor träffas över en kopp thé och pysslar tillsammans. Idag var det 8 st som kom och förgyllde ateljén. Mycket babbel, mycket handarbete och mycket skapande. Nästa torsdag är det dags igen.Vilket underbart sätt det är att umgås på.

Här följer en bild på ett pågående projekt i ateljén. Det blir väldigt blått..
Ja, åsså en bild på mig själv i ett av mina favorit plagg, slipsen!
Synd bara att det är så svårt att hitta snygga slipsar på second hand marknaden.
Själv är jag på jakt efter en prickig.

3 kommentarer:

  1. Mysigt! Underbart projekt. Det kan aldrig bli för mycket blått! Puss!

    SvaraRadera
  2. oh, vad kul det låter... Och det vi fick se av projektet gillade jag :)

    SvaraRadera
  3. Det är väldigt kul. Starta nåt eget på din ort vetja!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin