måndag 26 mars 2012

Att tälja tills man får blåsor är coolt.

Här är tygerna jag köpte när jag var i Karlskrona. Helt nya och från samma butik allihopa. Har sett folk som säljer dessa på Tradera som om det vore vintage. Lite dåligt tycker jag nog.

Och här är ett par jackor som blivit till på sistone. Den rosa är en beställning och den blåa ligger fortfarande lite och väntar....om någon vill ha den så säg till. Det är storlek 90 cl.


Ja, sen är det ju sjukt coolt att tälja tills man får blåsa på fingret. Yeah man!

7 kommentarer:

  1. Hur tycks kanintyget hålla färgen i tvätt nu? Tycker att den röda varianten från 07-08(?) blev så blek så fort. Verkar det vara ok så blir det nog lite tygshopping här med...

    Och ja, helt klart trist när nya tyger bluff-säljs som vintage!

    SvaraRadera
  2. Underbara jackor! Gillar den blåa :-) Min tjej är en 92, lite lagom två-års-mullig. Kan den passa då? För liten? Jag hoppas den är stor;-)

    SvaraRadera
  3. Tycker att det verkar sim om det håller färgen bättre nu. Blev iaf inte lika många bråttveck i tvätten. Det blå jackan kan kanske bli lite liten snabbt. Jag skulle satsa på en storlek större. Än finns det tyg kvar om du vill ha en :)/ lina.oj

    SvaraRadera
  4. Hej, hittade hit idag! Vad mycket fint du gör!

    SvaraRadera
  5. Tack tack! Kul att du tittar in:) / lina.oj

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vad fina jackor du sytt!
    En fråga, finns den blå jackan kvar? Om den gör det köper jag den gärna. Mvh Ellinor (ellinor-8@hotmail.com)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin