tisdag 17 april 2012

Kina-dille

Jag är så glad över att kina-sko säsongen har kommit igång. Har alltid älskat dessa skor men över årens lopp har dom varit så svåra att få tag på. Mina absoluta favoriter hittade jag och köpte i danmark för 12 år sedan. En roligt multikulti butik i Århus som sålde kinaskor för 30 kr paret. Fanns i regnbågens färger!! Jag hade lila och blodröda vet jag. Nu ha jag köpt mig ett nytt gäng att nöta. Blir glad varje gång jag har dom på mig.

Här är förresten ett par nyproducerade skoskydd som precis levererats till en kund. Hoppas dom används flitigt.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Kina skor är riktigt favorit för mig också. Jag har hittat ett ställe som säljer dom i Göteborg. Så i år blev det ett par röda.

    //Henrietta

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har också sett det stället på nätet. Fick bara aldrig tummen ur att handla där. Passade på nu i Stockholm i stället./lina.oj

    SvaraRadera
  4. Men var?! Jag har slitit ut mina och vill ha nya. Var i Sthlm och GBG kan jag hitta de där butikerna ni pratar om?

    SvaraRadera
  5. Den i göteborg hittar du här:http://www.indigoshop.se/kinaskor.html

    Den i stockholm ligger på Drottninggatan. Kommer inte ihåg vilket nummer, kanske runt 60 nånting. Ligger på högersidan om du går från Sergels och bort mot hötorget.Det är en liten kinabutik.

    Lycka till.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin