tisdag 26 juni 2012

Attans. Jag vill vara miljonär. Typ.


Jag jobbar vidare i ateljén. Idag blev det bland annat denna klänning i storlek medium. Kommer att säljas i våran fina nya, tillfälliga, design butik här i stan i sommar. Vi är sex stycken lokala hantverkare och vi kommer att finnas på Ronnebygatan mittemot Antikvariat Bode .Vi slår upp portarna nu på måndag. Välkomna att kika in!
( Tog för övrigt flera fina bilder på en regnbåge idag, men dom vägrar komma ut ur kameran. Får det verkligen vara så? Enligt kameran var föregående bild den sista på minneskortet  när man fick upp det i datorn. Men kollar man i kameran så finns alla bilder där. Skumt. Någon som har tips?)

Fick ett fint mail från en Linnea idag som så snällt tipsde mig om en sida på nätet med fina tyger.
Nu vill jag bara dö lite. Alternativt bli miljonär.









Today i made a dress and fell inlove with these ,way to expensive, american quiltfabrics.

2 kommentarer:

  1. Hej ! Min kamera gör oxå sådär ibland, jag har ett separat minneskort i min så jag brukar kunna hämta alla bilder om jag stoppar in det rätt i datan istället för att använda sladd mellan datan å kameran, om du har sån mekanism så testa.

    SvaraRadera
  2. Oh vad fin den blev, det känns skönt att det finns något att se fram emot när jag går in i storlek medium...och vilka tyger. Jag kan se dig sy massor av fina klänningar framöver och jag kommer få hålla i plånboken. Kram Sara

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin