onsdag 11 juli 2012

Tygstopp

Jag har handlat lite väl mycket tyger på sistone, lite sådär över min budget.
Tex så fick jag äntligen tag på dessa underbara tyger.
Vet inte vad jag ska göra av dom ännu, kanske fickor och linningar på klänningar.
Eller lapptäcken.



Sen har jag lärt känna en tjej, som visar sig jobba på en tygaffär.
Samma affär som jag har handlat tyget till denna klänning.



Dessa färger hade jag spanat länge på innan dom försvann från sortimentet, kunde liksom inte bestämma mig förens det var försent och dom var borta. När tyget till klänningen dök upp tog jag chansen och köpte flera meter på en gång. Inte trodde jag att jag någonsin skulle få chansen på de andra färgställningarna igen.
Men har man alltså kontakter så......


Ja sen kom den här tjejen förbi butiken en dag och jag tog med henne till stans underbara och udda tygbutik. Just nu är det 50% på alla tyger där så jag kunde inte låta bli att handla flera meter tyg.
Ja sen har jag ju vunnit lite Tradera auktioner....
Nu har jag tyg så att det borde räcka flera.....eh dagar.
Minst.


I have bougt alot of new fabrics lately.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin