onsdag 26 september 2012

Lek med överkast

Fick en idé igår och sydde en annan variant av Torils klänning. Använde ett överkast jag fått av svärmor och spädde ut med lite rutigt tyg. Fotografen är min egen mäster fotograf, sonen på nyss fyllda 8 år.
Många bilder blir bra, vissa lite "sådär.."





Och sen har mellantjejen vuxit ur sin gröna jacka och fick nu en rosa i samma tyg istället.


Den här veckar hinner jag knapt nåt heller. Hela måndagen gick bort då jag skrev uppsats hela dagen och i dag har jag setat på kurs från kl 08.30-16.15. Vart tar alla dagar vägen? Livet likssom äter upp dom. Någon annan som har samma problem?


3 kommentarer:

  1. Åh åh åh!!!!! Fina klänningen och fina jackan!! Du är så ofantligt duktig. Tänk om man kunde sy som du....,/ fanny

    SvaraRadera
  2. känner igen det där med uppätna dagar :) jättefin klänning! /Berit

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig klänning! Håller med om att dagarna flyger iväg och allt oförutsett som händer tar ibland musten ur en.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin