söndag 2 december 2012

Åh åh åh Århus!


Nu är jag hemma igen efter min lilla egotripp.
Så himla härligt! Jag har gått och gått och gått så jag har stora blåsor på fötterna.
Jag har pratat så mycket danska att jag fått träningsvärk i käkarna.
Minnen har förstärkts, gamla platser kommit tillbaka i minnet och nya perspektiv har dykt upp.
Jag har mött de finaste vännerna som jag inte sett på mellan åtta och tolv år.

Fina stad, fina minnen, nya minnen.





 Innan jag åkte sydde jag två klänningar av Tradera tyg.
Man vill ju ha nåt nytt med på resan :)


3 kommentarer:

  1. Åh fan vad fina klänningar!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det verkar att åka iväg alldeles själv sådär. Det skall jag göra nån gång./ annika

    SvaraRadera
  3. Tack å tack fina ni. Ja, jag gillar också klänningarna och resan var fantastisk.Resa ensam är bästa grejen!/ lina.oj

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin