lördag 16 mars 2013

Att vara kär

Japp, nu har det hänt igen. Jag är kär!!! I en klänning denna gång.
Egentligen så såg jag ju den här klänningen/filmen för flera år sedan, men nu när jag såg den igen så slog kärleken ner som en bomb. Filmen är Lolita från 1997. Hemsk, vacker, tragisk, välspelad och med underbara outfits.. Bästa kombon såklart!

Den lila klänningen här MÅSTE jag sy!!!





Men inte bara den lila klänningen är fantastisk utan ungefär allt som Lolita har på sig i filmen är apfint.
Synd bara att man inte riktigt har åldern inne för allt,....eller jag är ju snarare lite övermogen för några av hennnes fantastiska outfits, men ändå.....




Vacker film är det i allafall. Se den om ni hittar den.
Tyverr finns den inte att hyra då den enbart getts ut på köpfilm.

Nu vill jag sy.


Saw this old film the other day.
I fell in love with the dresses and outfits.
And the film it self....it is really beautyful.



4 kommentarer:

  1. Åh Gud vad fin!! Den filmen måste jag se.

    SvaraRadera
  2. Klänningen o även andra kläder var fint..vill ha

    SvaraRadera
  3. Åh den filmen var det längesen jag såg. Dags att se igen känner jag:-) / Anna b

    SvaraRadera
  4. Ja, supersnyggt! Och härligt att du är sysugen!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin