lördag 9 mars 2013

Rosakatten

Ok, här kommer ett Instagram inlägg..
Fixade denna klänning för ett tag sen.
Sydde den av ett gammalt påslakan som jag färgade rosa.




Är för övrigt sjukdomsdrabbat här hemma igen. Does it never end?...
Feber, halsont, hosta osv. Hittils bara barnen som blivit drabbade, jag hoppas hoppas hoppas att jag slipper för jag har inte alls tid. Som vanligt kommer allt samtidigt och jag är totalt översållad med projekt och deadlines.

Här i Blekinge hade vi vår i veckan, över tio plusgrader och sol. Men nu blåser isiga kastvindar och letar sig in genom husets gamla väggar. Har till och med hängt upp ett överkast över ett av fönstren i vardagsrummet i hopp om någon grad högre inomhustemperatur.



Trivs annars som en fisk på nya jobbet. Eleverna är så himla trevlig och duktiga.
Varje onsdag har dom ett utklädningstema.
Härom veckan var det cirkus som gällde :)

6 kommentarer:

  1. Men åh vad fin klänning! Blir sugen att sy en själv. Om jag hade tyg, symaskin ich kunde sy ;-)

    SvaraRadera
  2. Otroligt fina saker du gör...Önskar man var smal så man kunde handla av dig :)
    Tack också för en fin och inspirerande blogg. :)

    SvaraRadera
  3. Jag syr i alla storlekar. Omlottklänningarna finns i strl xs till L. / lina.oj

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Men nu har jag visst inte hängt med, vad jobbar du med nu?

    SvaraRadera
  5. Jag har tagit ett mammaledighets vik som textillärare på en folkhögskola./ Lina.OJ

    SvaraRadera
  6. Aha! Kul! Och kul för de som pluggar där och får ha dig som lärare!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin