onsdag 31 december 2014

Bättre än jul.

Som ni alla vet så gillar jag inte alls julen, i år var det exmakens tur att ha barnen så jag tog chansen och stack iväg på äventyr. Jag drog till mammsen.
Där blev det lagom ojuligt med raclette, croisants till frukost och promenader i vinfälten.
Precis vad jag ville ha.






På självaste julafton tog jag iaf på mig lite julrött. Klänningen sydde jag nu i höstas av et tyg jag hittat på loppis. Har bara glömt att blogga om den.



Två dagar efter jul drog jag och lillsyrran till Paris. Så himla mysigt.
Vi strosade runt och kollade sevärdheter, dyra gallerior och drack kopiösa mängder varm choklad.




                                                                                                     Foto: lillsyrran


Väl hemma igen med ömma fötter och ljuva minnen av hotellfrukost med nutella och pain a chocolat så kom vi överens om att vi både måste dit igen. Men nästa gång ska vi bo i Marais och spana på hipsters.

Gott nytt alla fina!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig resa. Gott nytt år till dig!! / Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin