måndag 8 juni 2015

Grön/blå låda plus Retro


Jisses vad fort det går med lådorna!
En grön och en blå låda har redan gått innan jag ens hann lägga upp dom..

Men här kommer i allafall en grön/blå låda.

Samma pris som innan. ( Om man vill ha lådan skickad till sig så går det utmärkt. Kostar runt 250:- med posten.)



Sen måste jag ju såklart göra reklam för nästa nummer av tidningen Retro.
I den hittar ni mitt lilla hus!!! Det ser så himla snyggt och proffsigt ut i reportaget. Vet inte riktigt hur dom lyckats få till det med tanke på att jag inte ens pallade städa ordentligt innan dom kom. ( vid ett tillfälle när dom skulle fota mig i min lastpallssoffa så upptäckte dom att bilden inte blev bra efterssom jag bara knölat in en massa skit under soffan i stället för att städa ordentligt... eh...)


Men men,...ingen är ju perfekt :-)

Tidningen kommer ut i handeln 11 juni.

5 kommentarer:

  1. Hej! Om lådan fortfarande är kvar tar jag gärna den!

    SvaraRadera
  2. Den är din! Maila mig på linaojsnabelagmail.com ( och du vet att "snabela" är symbolen. Jag vill bara inte ha en massa spam ;-)

    SvaraRadera
  3. Väntar på ditt mail.... Säg till om du ångrat dig så går den till någon annan.

    SvaraRadera
  4. Vilket fiint hemma-hos-reportage det va i tidn. Fick en kick av det o vill nu ha färgglada tapeter på landet :-) /pia

    SvaraRadera
  5. Åh, kul att höra! Ja roliga färgglada tapeter är svårt att få nog av :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin